- Linkbuilding: V preklade ide o spätné odkazy. Ide o odkazy, ktoré smerujú na váš web a sú umiestnené na inom webe.
- ON-PAGE SEO:Všetky často seo optimalizácie, ktoré sa odohrávajú priamo na vašom webe
- OFF-PAGE SEO:Optimalizácia mimo vašich stránok, teda napríklad spomínaný linkbuilding
- KW:Kľúčové slová – sú to slová alebo skupiny slov, ktoré ľudia vo vyhľadávačoch vyhľadávajú najčastejšie. Nejde však o nejaké všeobecné slovíčka, ale o tie, ktoré súvisia s danou témou. Napríklad, ak budete písať text o tom, že predávate najlepšie pomaranče v okolí, použijete slová ako „pomaranče – predaj“ „chutné pomaranče“, pomaranče – cena“ a tak ďalej.
- AdWords:Google AdWords je v podstate forma reklamy. Nebudeme si vysvetľovať nič komplikované. Túto formu http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/40133036/ reklamu poznáte aj vy. Ak do Googlu zadáte napríklad „pestovanie pomarančov“, prvé dve či tri stránky budú sponzorované, no a to je reklama tvorená cez Google AdWords.
- MySQL Seolight: S týmto pojmom sa možno nestretnete až tak často, no je dobré, ak budete aspoň tušiť, o čo ide. Veľmi zjednodušene povedané, hovoríme o databázovom systéme, ktorý slúži ukladanie všetkých online údajov, ktoré máte, obrazne povedané, na svojom webe.
- Anchor text: Slovo alebo skupina slov, ktoré tvoria aktívny odkaz na danú webovú stránku, v tomto prípade na ten váš. Napríklad, „pomaranče si kupujte hlavne v zime“. V tomto prípade je anchor text slovíčko pomaranče, v ktorom bude vložené hypertextové prepojenie s odkazom na vašu online predajňu pomarančov. Anchor texty môžu mať rôznu formu, napríklad „brandový“ tvar, kedy budú obsahovať názov vašej značky alebo tvar kľúčové slovo + URL adresa na konkrétnu podstránku na vašom webe.
Categories: